Pringles

Ja eftersom att det ska vara så förbannat svårt att komma på rubrik till sina blogginlägg så frågade jag Ewe, hade två alternativ "tuppjuck" eller "pringles". vart tuppjuck kom ifrån har jag ingen aning om men det sisstnämnda kom nog av chipsen de äter ;)

Idag har det varit en ganska seg dag, sov i Vimmerby inatt och kom hem runt halv tre. Gjorde inte mycket alls hemma. Men imorgon blir det att hjälpa till att städa huset inför helgen då ted fyller 40! Ska även iväg och jobba imorgon kväll. Ska nog försöka öka mina pass efter vissa funderingar så att jag jobbar runt tre pass i veckan iaf.

Tänkte försöka hinna med en ridtur imorgon med så har en känsla av att om jag ska hinna med allt får jag nog lov att stiga upp tidigt. Har ju en ond föraning om hur det kommer sluta redan nu ;)

Nehe nu ska jag med dyka ner i pringlesröret.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0