Torsdag

Sitter hos Gunte med tjejerna som vanligt. Sovit i Vimmerby inatt, stannade kvar där för att jag skulle jobba kvart i tre. Fixade med lite tvätt och dammsugning innan Ewe kom på en kaffe och lite fika :)

Vidare ner till jobbet för att sälja lite, gick sådär idag. Inte så många som var intresserade. Brukar få en sån fruktansvärd lust att tala om för alla som säger nej att Vafan, fatta att jag också vill tjäna pengar på detta jobbet! det handlar om 55:- och det borde de ha råd med. Men växjöbor verkar vara jäkligt snåla!

Även hunnit med att vara på en ny jobbchans, men det kändes inte sådär jätte bra. Hon jag pratade med skulle återkomma så får se om hon gör de eller inte. som sagt var inte så jätte sugen på det jobbet.

Imorgon bär det eventuellt av till Danmark! Hotell o de verkar vara bokat så får hoppas att det inte ösregnar nu. Lite kul ska det allt bli att få lite att-göra-nått-kul-bara-vi tid. Vet inte vad som är bäst, att känna varnn utan och innan på en gång eller växa ihop till nått? Får se vart allt detta slutar ;P Lite smått ångest över att det antagligen bara blir en väska att dela på efetersom det handlar om motorcykel, ett par kalsonger för hans del och hundra andra saker för min ;)

Blir nog att dra hem snart och kolla hur pållarna mår eller om de vill komma in inatt.

Take care.

If you can't make up your mind, please don't wast my time..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0