Underbara sol!

Vaknade upp runt elva idag av att min mobil plingade gång på gång! Det var Märtha som hade vaknat upp ur sitt lilla ide och upptäckt att det var skinande sol uatnför fönstret. Självklart ville hon ju inte då i all vämening att jag skulle sova bort hela dagen så var bara att stiga upp och dricka en liter kaffe sen var jag allt fit for fight ;)

Suttit ute i solen en bra stund idag, dock blåste det lite för kallt för att jag skulle kunna sola någon del av kroppen, smalbenen fick se lite solljus i cirka en minut sen höll jag på att få frostskador!

Hängde på mamma in till stan en sväng och sen vidare hem för en sväng på Blini i det fina vädret! Red barbacka och mamma försökte ta lite kort. Vet inte hur fotografer lyckas men Blini är inte nån modell direkt, är det inte öronen bakåt eller huvudet åt andra hållet så lyckas man få en sånn vinkel så hon ser ut som ett riktigt ök! Nej nån med relativt bra fotoegeneskaper ska nog få ställa upp och fota henne lite :)

Nu ska jag strax käka sen ner till Gunte :D

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0