19!

Jäklar vad blåsigt och kallt det är ute idag! Tyvärr nämnde Märtha nått om att det eventuellt skulle komma snö i helgen? Tror det har snöat lite här inatt då det var lite för vitt ute för att enbart vara frost..


Satt som vanligt hos G med Sarah och Ewe igår. Kollade bonde söker fru och lite annat skräp. Försökte övertala Ewe att vi skulle köra anden i glaset men tyvärr var det en motstridig jävel! Personligen tror jag inte alls det är farligt, det finns säkert andar och sånt det tror jag nog på men inte att de skulle anfalla om man larvade lite halvseriöst med bakplåtspapper och ljus! Om inte annat får jag väl leva med vigvatten, vitlök och en massa saxar vid dörrarna resten av livet men det kan jag leva med ;) Aja får försöka tjata vidare annars finns ju Märtha som en lämplig kandidat! Ja som nu kankse märker får Märtha ställa upp på det mesta :P


Ser ganska ljust ut nu inför helgen så hoppas på det bästa :)


Take Care!

"Ibland när jag säger det jag tänker så märker jag att jag inte alltid tycker så"
 -Nalle Puh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0