Besvikelse

Hade ju planerat in en träff med Märtha och Joel på Lördag men som det verkar just nu blir det nog ingenting..och det är mitt fel :/
Känns som att det blir lite stressigt att kana ner dit på Lördagsförmiddagen för att hinna sluka lite party (det där ordet sved och jag kände hur sugen jag var!) och sedan stressa hem på Söndagen för att trött och jäklig åka på körlektion på måndag. Plus att min ekonomi är vääldigt tveksam just nu.. Åhhh, jag velar så mycket! Vet att jag inte borde/kan åka men nu bara för jag har sagt det till Märtha så ångrar jag mig lika fort. Fan vad jag hatar detta ibland! Måste ju erkänna att det hade underlättat om jag inte haft två små pållisar att mocka åt varje dag..


Nog om tråkigheter! Finns ju många fler gånger jag kan åka till Märtha :) Budat på löshår idag med så får hoppas att jag får det! Hoppas på att färgen passar men med tanke på priset så funkar det.




"Förmågan att idag tänka annorlunda än igår skiljer den vise från den envise"



Kommentarer
Postat av: Märtha

Förra inlägget skev du att helgen såg ljus ut och att du skulle komma. Sen ringer du och säger att du inte gör det. Sen skriver du ett inlägg om att du inte ska komma, sen ringer du och säger att du ska det! haha. jag gillar den veliga Elina. Och det är ju synd som sagt, att roligast och vettigast inte innebär samma sak. Men man får helt enkelt pussla lite. Vi får verkligen se till att helgen blir minnesvärd då^^

2010-11-18 @ 19:54:48
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0