Besviken!!

Vet inte riktigt vart jag ska börja, eller vad jag ska skriva. Men detta kommer verkligen inte funka om det ska fortsätta såhär! Jag förstår inte hur männsikor som er kan vara så fullständigt inskränkta i er själva? Har ni inget eget lev eller egna drömmar över huvudtaget? Jag kan nog säga att ibland hatar jag verkligen er!

Tro inte att ni kan gå omkring och kasta en massa skit när ni själva är fulla av dubbelt så mycket! Jag har kommit över den där delen i mitt liv där man är trevlig och snäll fast att folk beter sig som skit. Vill ni höra vad jag tycker om er så ska ni nog få göra det! Jag ska inte komma och störa er mer, ni kan få bo i erat råtthål tills det möglar igen! Och K, fortsätt att tro att du lever i lyx och få allt du pekar på, för jag kan nog med rätta medel ändra på det ganska snabbt!

Känns ganska onödigt att ligga och störa sig på folk som egentligen inte ens behöver umgås med, nej från och med nu får ni klara er själva!



If we don’t learn easy lessons, they get harder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0