Done!

På nått vis har jag faktiskt hunnit göra allt jag skulle, bortsett från att fixa mig lite men det går ganska snabbt. Finns inte så mycket att göra på ett hopplöst fall! Haha

Märtha messade nyss och delgav att hon var på G! Gudars vad jag har saknat henne, inte min grej att träffa henne en pytteliten stund. Nu ska jag bara försöka övertala henne om bion med som hon lockade mig med. Man kan inte tala om roliga saker och sen inte tro att jag vill göra dem! :)

Ikväll får vi se vart vi hamnar, från ena skogen till den andra. Valmöjligheterna är ju inte så stora här omkring.

Bilden får tala för sig sjäv ;)

 

Vill du alltid ha sista ordet talar du snart med dig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0