Ensamstående

Idag verkar det som att jag får klara mig utan datan då den har bestämt sig för att inte funka! Min data är lite som min mobil för mig. Kan inte kolla face, inte alla bloggar eller min mejl! Eller jo det kan jag ju på mammas data eller som nu på G's men det är inte samma sak! Jag vill ha min data med mina bilder och allt annat som hör till. Aja får hoppas på att den rekar i gång fortast möjligt..

Varit inne på körskolan idag med och pluggat teori värre än barnen gör mattor i afrika! Lyckades gröna repetionen två gånger så en gång kvar sen kan jag andas ut och bara plugga normalt. Ska åka in imorgon igen för att även ha lite körning! Liiivrääddd kan jag lova nu när det är glashalt ute! Men vi får väl se om jag kommer hem levande.

Inte hänt mycket alls annars. varit i stallet hos hästarna och fixat med dom. Har ju fått en lite viloperiod nu då det har varit pissigt väder plus att körkortet har tagit en jäkla massa tid. Men snart är vi på g igen :)


Har för ovanlighetens skull massa att skriva om och skulle kunna slänga upp en 30 inlägg men inte min data och kön är lång så får avsluta här. Även idag utan bilder eller nått annat kul tyvärr :/ Håll tummarna för att min data kommer till liv igen!


Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0