Erkännande

Märtha is still here. Och idag är jag här för att göra en insats.

Jag vet att det här sitter långt inuti Elina. Och det är svårt att få ur sig vissa saker.

Men nu är det så att jag råkar veta att Elina bär på en hemlighet. En hemlighet hon gärna vill få ur sig, men inte riktigt vågar.


Som den goda medborgare jag är så har jag bestämt mig för att hjälpa dig, min vän! Jag vet att du innerst inne vill berätta det här. Och jag vet också hur svårt det är att stå för vissa saker man tycker. Men bästa vänner finns till för att ställa upp och hjälpa när de kan.







Detta gör jag för dig!















scrolla ner



























ELINA ÄR FÖR HOMOSEXUELLA ADOPTIONER!

Hon har insett att det faktiskt borde vara helt okej att homosexuella ska få adoptera! Det är ju en självklarhet! Är inte de lika mycket människor som heterosexuella? Har de inte samma känslor och samma viljor som vi? Lever vi fortfarande på 1300-talet? Nej, det gör vi inte!


Så, Elina! Jag hoppas det känns skönt nu när jag har tagit bort bördan från dina axlar ;)


På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0