Frost&iskallt!

Upp vid åtta i vanlig ordning för att släppa ut hästarna. Trött som bara den var jag med men har ju inte så mycket till val när det står två hispiga varelser i stallet och bara väntar på att få komma ut! Mamma skulle in till Vimmerby så här sitter jag själv och har det trist, hoppas på att Märtha ska vara vaken snart. Om inte annat lär hon bli när jag ringer och väcker henne ;)

Den nedrans förkylningen har inte heller gett sig än, trodde att det värsta var över men sitter fortfarande och hostar och snyter mig.


Läste Märthis blogg nyss med och faskien vad jag blev sugen på paarty! Jag menar valet är ju egentligen inte så svårt -sitta hemma i skogen & ha skit tråkigt/Alcohol o massor trevligt sällskap och festa som bara den!- Nej som sagt var inte så svårt så får mjuka upp mamma lite och se vad hon säger :)


Nehe nu funderar jag på om det är okristligt att ringa och väcka sin bästa coompis vid kvart över nio? Så farligt kan det ju inte vara? Hmm, får testa och se om jag får en utskällning ;)


Droppen kan urholka en sten!


Tiana!

Kommentarer
Postat av: Märtha

Joo det var okristligt! Verkligen inte schysst gjort! Menmen, man får väl offra sig för sina vänner^^ Jag håller tummarna på att du kan i helgen.(Men jag har inga krav, så du vet. Haha) Synd bara att man inte hunnit få pengar innan, så det blir ju ingen Julshopping :( Menmen. <3

2010-11-16 @ 11:06:43
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0