Give me a real man!

Jag har funderat, disskuterat och tänkt på detta länge! Varför finns det inga riktiga män? Jag menar, kan sitta och kolla på tv och där beter sig killarna som är cirka 23/26 som män medans om man träffar nån i den ålderna irl så beter de sig som 12?
Vad har hänt med manligheten?

Den dagen jag bestämmer mig för att skaffa man ska jag ha en krav lista!
- Måste ha vuxit ur extremt barnsliga beteenden!
- Ha egna ideer och drömmar!
- Vara målmedveten.
- Upplevt saker.
- "Lekt färdigt".
 
Annars har de inget att hämta hos mig ;)







I want you to learn, If you’re gonna play with fire then
you’re gonna get burned.

Kommentarer
Postat av: Märtha

Om du hittar en sån karl - kolla om han har en bror och skicka honom till mig. :)

2010-11-13 @ 01:51:01
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0