Hemma igen!

Ja som alla vet så var jag iväg i Linköping över natten och lämnade bloggen till min kompanjon Märtha. Visste självklart att detta inte skulle gå helt smärtfritt och lite rätt hade jag ju ;)

Men som sagt var, ni hade en chans att få veta alla mina hemligheter men där gick ni bet. Men vem vet, hon kankse kommer igen med sitt bloggande här!

Såg att hon fixat min header lite med och det var ju inte så illa, kan ju lika gärna ha det sådär ett tag innan vi fixar till det ordentligt.
Kan ju börja med att säga att mitt "erkännande" om att jag tycker homosexuella ska få adoptera är falskt! Jag är fullkomligt emot det, låt det vara hemskt eller vad ni vill men jag hade inte velat ha två mammor/pappor! Har skrivit om detta innan men ska kankse ta en disskusion om det igen. Orkar inte skriva om det just nu men håll ut! Kommer kanske senare :)






Kärlek är att resa utan kompass i ett väglöst land, ett äventyr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0