Hemma igen!

Hemma igen efter ett pass Zumba. Känner mig lite lagom lealös i musklerna efter passet, men så ska de va :)

Smet även förbi Gunte en sväng på hemvägen men var så trött så gick ganske direkt. Såklrt hinner jag ju inte ens komma hem förrens jag är pigg igen! Haha lustigt det där.

Såg för övrigt att jag och Märthas syster Elin delade första platsen i hennes tävling! Fick ligga som header hos henne, frågan är ju bara hur länge. På tal om det ska hon nog få hjälpa mig att få till nått mer intressantare när hon kommer imorgon :D Blir att titta djupt ner i flaskorna och vidare mot toan, nej vad äcklig jag är! Haha
Märtha råkade ju även nämna att paranormal activity 2 gick i Linköping på Torsdag så nästan bud på att åka dit och se den!



If you love something, set it free. If it comes back, it’s yours. If it doesn’t it never was…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0