Home!

Hemma nu efter en kort visit hos Märtha och Joel. Eller inte riktigt hemma, är hos Gunte för tillfället men ska nog snart dra hem så jag kommer upp till körskolan imorgon :)

Helgen blev riktigt lyckad med finmiddag som lagades av Joel sen massa starka drycker och fullt ös på dansgolvet! Hörde ryckten om att jockiboi och nemo skulle vara på sandra så var tänkt att vi skulle dra dit först men sen vet jag inte vad som hände! Hamnade på KM ist men gjorde inte så mycket d¨det var jätte skoj där med. Hemma nån gång runt 4 och trötta som djur käkade vi innan jag intog sängläge på Joels sköna soffa!

Som vanligt har ju allt roligt ett slut så vid halv fem var det jag som fick sätta mig på tåget för att åka hem (till helvetet). Ewe var också med på tåget då hon varit hos amanda så slapp åka själv iaf :)


orkade inte skriva så mycket mer så blir ett roligare inlägg imorgon! Tack alla medverkande för en suuuper trevlig helg i alla fall :D


Take Care!

Kommentarer
Postat av: JoelSV

Tack schjääälv, det hade inte varit lika "tre-vligt" utan dig ;)

2010-11-22 @ 13:19:16
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0