Kaos!

Vet att bloggningen varit under all kritik idag men har inte riktigt haft orken! Skulle ha stigit upp vi halv sju för att ta ett morgon-pepptalk med Märtha och sedan hunnit fixa hästarna innan hovis i lugn och ro. Tjena, resulterade ist i att jag försov mig till 08:20. Hästarna klagade väl inte så jätte mycket, var ösregn ute!
Blini skötte sig jätte bra under verkningen, hon fick bli av med skorna nu under vintern sen till våren åker de på igen när ridingen blir mer seriöst!

Regnade nästan hela dagen men runt två nån gång övergick det i nått annat..Snö!! :( Det var där nån gång jag tog en powernap och jag kan ju säga att när jag vaknade upp igen var det inte alls någon barmark kvar. Cirka 5 cm hade det hunnit komma under min 2 timmars powersömn! blää!


Sitter hos Gunte nu och ska sova hos Ewe inatt då jag inte vill behöva pulsa i snökaos till bussen imorgon. Ska in till körkolan och ha riskettan sen luncha och plugga teori! Imorgon ger jag mig bara inte!


Detta får bli det enda och kanske lite tråkiga inlägg idag då jag snart kommer stupa i säng.

Take care :)

Kommentarer
Postat av: En skumtomte som gömmer sig under ett lager choklad

Nu har jag bakat en massa julgodis till dig :D

2010-12-01 @ 10:51:43
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0