Körlektion!

Steg upp vid halv sju idag för att släppa ut hästarna och hinna fixa lite innan det var dags för körning. Skulle ta en buss som gick vid åtta men snäll som min mamma kan vara så körde hon in mig ist :)

Tränade rondeller igen, plus att följa skyltar och köra enkelriktat. Inte alls så farligt. Blev ingen teori idag då jag även åkte med mammsen hem så får bli på fredag ist!

Dagen kommer bestå av att hjälpa mamma att städa och även ta tag i mitt egna rum som ser ut som sju svåra år (hur lyckas jag?) sen ut en sväng till pållarna med.


 
Igår åkte även Rex hem. Lite tråkigt men nog det som var bäst!
Ingen aning om hur jag kan ändra bilden när den ligger såhär i picasa :s


Hittade även en hmm, inte allt för vacker bild på mig och Märtha för två år sedan ;)

HAHAH

Take Care!

De gamla tror allt, de medelålders misstror allt, och de unga vet allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0