Lugnet efter stormen.

Jaha nu har Märtha åkt hem och här ligger jag alldeles ensam och rädd. jag förstår inte hur man kan hinna sakna någon innan personen i fråga knappt hunnit stänga dörren efter sig?!

Aja, helgen börjades med kaffe i Hultsfred. Vidare hem till Daniel för att festa lite. Satt och kollade massa videos snackade strunt och hade allmänt trevligt. Igår vaknade vi båda med insikten om att Paranormal activity 2 gick i Linköping så det var bara att sätta sig i bilen och med GPS gav vi oss iväg. (Okey, va hade karta med ifall att) Till Linköping hittar ju jag men där tar det också stopp.
Stannade på Mcd för lite rast innan vi gav oss iväg igen och faktiskt hittade bion. Men när det gäller Märtha&Mig ska man ju inte tro att något får gå smärtfritt, såklart krånglade parkeringsautomaten så fick nog hålla på en timme där för att lyckas få våran biljett!




Lite väl tidiga blev det att sätta sig på ett mysigt cafe igen, kan ni gissa vad vi drack? Nu börjar jag förstå varför jag mådde små illa igårnatt. Haha.




Så kom äntligen stunden vi väntat på. Hade ju förbokat så platserna var inget att klaga över, tyvärr skulle det ju sitta ett gäng med nyblivna femtonåringar eller nått preics bredvid oss och de hade extremt svårt att hålla klaffen plus ett ett nyförälskat par precis nedanför så hörde man inte idioterna bredvid så var det ett hejvilt slaskande precis nedanför.. Morr!

Filmen var iaf bra! Handlingen är ju lite dryg men för att få mig rädd dög den alldeles utmärkt. Var uppe i taket på golvet och i Märthas knä ett x antal gånger!

Blev såklart ett stopp på mcddriven för en hmm, kaffe kanske innan vi drog hemåt för att med lite tända ljus mysa ner oss i sängarna och somna :) Guud vad romantiskt!!

Men tyvärr har ju allting ett tråkigt slut så nu har hon åkt hem, men den 27 blir det Lazergame och julklappshandling! :) Can't wait!

Take Care!

En gång ska du vara en av dem som levde för länge sedan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0