Morgonhumör


Kan inte påstå att jag vaknade på den rätta sidan idag! Hade lust att gå ut i stallet och skicka hästarna raka vägen till Mcd, hundarna till någon avlägsen by i Kina och plantera en stor bomb på gården! POFF!

Riktigt så illa kankse det inte var men trött som bara den var jag. Saken gjordes ju inte bättre av att jag kom fram till slutsattsen att jag MÅSTE städa rummet plus restrerande delen av husten om Märtha inte ska få en chock när hon kommer.
Blir att dricka tre liter kaffe så jag kommer igång!


Slutat med visste ni att då jag upptäckte att jag var en trist männsika så kör på ordspråk ist!



Ett brustet rep kan knytas ihop, men knuten finns alltid kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0