Morsning

Steg upp vid åtta och släppte ut hästarna och mocka! (lika bra att ha det gjort) Sen in för att sova till kvart i tio. Måste ju ha hela min skönhetssömn om jag ska orka med den kommande natten :)

Tåget går 14:05 mot Kalmar. Där blir det med största sannolikhet en kaffe med Märtha innan vi drar vidare mot Torsås. Käka och fixa iordning oss innan det blir galet party! I can't wait!!


Mitt största problem just nu är om jag ska tvätta håret eller inte? Gjorde det igår ju så känns lite sådär att göra det idag igen, men vill ju ändå vara så fräsh det bara går! Lutar nog åt en dusch iaf!


Dags att börja packa med kankse, nått som jag alltid lyckas göra i sista minuten ;)


Hörs antagligen imorgon! So Take Care!


Bjuder på en väldigt gammal bild på mig och Märtha!

Idag blir det lite fler passande ordspråk ;)

  • Man kan ha roligt utan sprit men det är dumt att ta risken
  • Det drucken gör, får nykter betala.
  • En av nackdelarna, med vin är att det får människor att förväxla ord med tankar.
  • Öl dödar hjärnceller, men bara de svagaste
  • Spriten är kanske inte svaret, men den hjälper dig att glömma frågan
  • Vissa människor blir klarsynta av alkohol. De blir rödögda istället för blåögda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0