Nästan död.

Vaken och uppstigen i vanlig ording, mamma har åkt till jobbet så här sitter jag arbetslös och hopplös med en kopp kaffe i högsta hugg!

Kvällen igår spenderades med flickorna hos G. Blev pizza och massa mys till en film som enligt mig söög ganska bra. Inte riktigt min typ, men nu har jag sett den iaf :)


Ska prata med mamma med så fort hon kommer hem om helgen. Eller ska jag inte?, nu har ju Märtha vänt halva torsås mot mig ;) haha Plus att hon själv är på den "onda" sidan och henne kan jag lova er att man inte vill disskutera med! Nej blir det nått av i helgen så lär jag bli skalad och bränd på bål fortare än kvickt så ska inta en väldigt låg och fin profil. För händer det nått är det jag som kör huvudet långt ner i sanden :P
Men även att jag fruktar för mitt liv så vill jag självklart träffa Märtha&Joel :)


För att komma till källan måste man simma mot strömmen


Lucky Luke!


Kommentarer
Postat av: Märtha

"Vaken och uppstigen i vanlig ordning". Shit alla bloggar har börjat med nåt nytt "Härma alla andra" haha. Nej jag bara skoja. Elina får stjäla så mycket hon vill :) Och du behöver inte oroa dig inför helgen. Som sagt tycker jag det är en fråga där det inte finns ett rätt eller fel. Det är enbart en tyckes-fråga. Och man måste inte alltid tycka som Märtha (Vem ska jag då diskutera med?) haha, dock väntade jag mig faktiskt att du skulle skriva ett blogginlägg om de igårkväll. Men det kom ju aldrig :P

2010-11-17 @ 15:32:20
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0