Rubrik torka

Precis krypit ner i sängen efter en välbehövlig dusch. Inbillar mig att förkylningen minskar lite om man duschar bort bakterierna.
För övrigt har jag inte gjort ett dugg idag. Pallrade mig ut i snökaoset för att mocka det var typ allt. Men känns som att det kan vara på bättringsvägen nu!

Kollade på secret lives of women igår, om det heter så? Fy fan vilka monster det var med! Visst, det är snyggt om man är vältränad och slimmad men för min del finns det gränser, det där såg enbart läskigt ut! Det är samma sak med killar. Lagom är alltid bäst! En av kvinnorna i programmet kan jag nog även sätta pengar på att hon hade tagit någonting som hjälp på traven. För den mansrösten och ansiktet hon hade var inte normalt! Såg ordagrant ut som en man men lite smink typ! Nej usch får sånna!

Vem vill ligga med nån av dessa?!

 

För min del får det mycket hellre se ut såhär :)

 

Bra träd växer inte bara under enkla förhållanden;
ju starkare vind, desto starkare träd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0