Saknad!

Behöver jag ens skriva vem det är jag saknar?! Haha jag vet att det säkert låter löjligt och att ni säkert irriterar er på mitt ivinerliga tjatande om Märtha, men ni får helt enkelt stå ut!

I brist på annat tänkte jag dra en liten genomgång för er om vem Märtha egentligen är.

Jag träffade henne när jag gick gymnasiet i Kalmar. Hon bodde med en tjej som gick i min klass. I ettan kan jag inte påstå att vi hade nån speciell vänskap alls, mest det ytliga hej och hur mår du typ. I tvåan blev det lite mer då jag bodde i ett hus med Märtha och tre andra tjejer till. Vet faktsikt inte hur det kom sig riktigt  men där någonstanns började vi umgås mycket mer och det blev många kväller inne på hennes rum eller galenskap runt om skolan. Sen kom då trean och vi hade en gemensam nämnare mellan oss som vän, det var där någon stanns vi "gjorde" oss av med denna "vännen" och fortsatte på egen hand. Och så kul som jag haft de senaste två åren har jag nog aldrig haft.

- Otroliga Partyn
- Pinsamheter
- Planer
- Disskusioner
- Djupa förtroenden

Ja listan kan göras lång! Inte trodde jag att den där tysta lite halvsura (förlåt Märtha men så såg jag dig i början när vi precis träffats) skulle bli min bästa vän? Nu är det så och allt har bara börjat, fler minnen ska byggas, lägenhet ska skaffas och spritflaskor ska sväljas :)






Förr i tiden hade föräldrar många barn, idag har barn många föräldrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0