Smått stressad..

..för nu drar det ihop sig på riktigt och teorin har ju inte gått så värst idag! Jag är inte precis nån tävlingsmännsika men när det är nått som inte går som jag vill blir jag sur. SUR! men imorgon är det nya tag som gäller och då jäklar!

Sov ju hos Evelina inatt för att slippa gå till bussen ifall det skulle vara snö storm. Hade visst drömt helt sjukt om att jag låg och klappade en hund, så mitt i natten vaknar jag av att Ewe säger: Elina, vad håller du på med? med en inte allt för road röst. Då hade jag visst legat och klappat på henne haha! (måste trott det var märtha ;))

Sitter hos G för tillfället men ska strax dra på mig vinteramunderingen och traska hem i detta underbara väder! Ringa Märtha på en gång med då jag har fått på tog för LITE av henne idag! Hon har ju provjobbat och allt och det vill jag inte missa för allt i världen. :)


Ursäkta om det är dåligt med bilder och annat skoj just nu men eftersom jag bloggar på denna data har jag inga bilder. Ska se om jag orkar slänga igång datan hemma och lägga upp nått kul annars får ni hålla er tills imorgon.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0