Snö!

Hmm, hörde tydligen helt rätt igår vad gällande snö! Här ös snöar det just nu! Kan ju inte påstå att detta gjorde det bättre i förkylningens värld! Nej har stor lust att bara krypa ner under täcket och skita i denna dag!


På Torsdag är det körlektion igen, haft två veckors uppehåll nu. Men efter Torsdag kommer allt rulla på snabbt ;)
Mitt i denna meningen kom jag ju på att jag vill inte köra i en massa snö?! Och ligger detta kvar är det precis vad jag kommer få göra! Hjälp! Kommer bara sluta på ett sätt, med mig i diket :P

Märtha den lilla grisen är i ullared idag med, nej jag är inte avis! Haha



Tjugo år från nu
kommer du att vara mer besviken
över de saker du inte gjorde än över de saker du gjorde..


Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0