Sol!

Solen skiner men är typ 20 grader kallt ute, nej inte riktigt så illa men nästan. Minus fem är det iallfall! Tycker jag ofta klagar på att det är kallt, men så är det när man är en frysen rackare!

Surplat kaffe hela morgonen och fräst upp en hel toarulle. Min näsa är inte att leka med när den sätter denna sida till! Hatar att vara sjuk för har ont i hela kroppen men är ändå så förbaskat rastlös. Hoppas det är bättre tills imorgon för då ska jag ge gärnet på zumban. Faktiskt sugen på att ändra mitt liv och ta tag i träningen ännu mer seriöst, lite magrutor hade faktiskt inte skadat ;)

Såg att Märtha visst var vaken så blir att slå en singnal till henne snart! :)


Sjömannen ber inte om medvind, han lär sig segla..


Kommentarer
Postat av: Amiredel

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-02-17 @ 17:28:12
URL: http://amiredel.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0