Stryp mig!

Åhh, just nu är jag irriterad, trött, pigg, sur, ledsen, glad ja allt man kan tänka sig. Blir alltid såhär när Märtha har lämnat mig eller jag henne. Inget är kul och det finns inget man vill!

Kunde ha gått till Gunte men orkade inte, kunde ridit men hade inte lust, kunde sova men är inte sugen på det heller! Hela motivationen försvinner. Sen blir det ju inte bättre av att veta att det är fredag och vi kunde haft världens party!

Funderar på om jag ska tröstäta popcorn eller nått, men då måste jag orka göra det med.
Det är nu jag förstår hur en knarkare har det ;P

Glömde ju såklart att be Märtha hjälpa mig med designen på bloggen med så nu får ni stå ut med detta ett tag till, för jag vågar inte ge mig på det själv!

Nehe nu ska jag sura vidare!


Antingen så finner vi en väg eller så gör vi en..

Tyson&Rocky/Snuse/pissner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0