Tja!

Hej, kombatanter! :D Elina har lämnat sin blogg alldeles oövervakad! Så här har ni en som ska in och uppdatera den här stackars lilla bloggen till max!

Kan ni gissa vem det är? ;) Haha.

Naturligtvis är det jag - Märtha, som är här och snokar!



Nej, hon gav mig faktiskt tillåtelse att uppdatera lite här inne, eftersom hon är i Linköping och bara lämnar hennes blogg ensam och oälskad :( Så får man ju inte göra. Hon vågade tillochmed lämna ut sitt lösenord till mig. Ojoj ;)
Vill ni ha mitt lösenord? Det är S**m**n.. hehe, kan ni lista ut det?


Som den goda medborgare jag är så kan jag naturligtvis inte låta detta pågå. Så jag är här för att göra en insats.

Hmm, vad ska jag skriva om? Jaja, jag kommer nog på något. Ska tidsinställa inlägg hela natten. Vad de handlar om får vi se ;) Mouhaha.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0