Vaken!

Det är nått som gör att när jag är förkyld kan jag verkligen inte sova! Vet att näsan kommer rinna till fördärvelse, kroppen värka och ja allt som hör till. Dagen har till största del bestått av att ligga i sängen och tycka synd om mig själv, dricka te för halsen och snyta ut en sisodär tre liter per gång.
Näsan är inte heller att leka med nu, för efter ett konstant torkande och fräsande mår den inte så värst..


Så det där om zumban kan jag nog se mig i det blå om!


Aja ska försöka att snörvla mig ner bland lakanen nu.


"Bästa metoden att nå framgång är att gå på tårna. Andras tår."
-Aristoteles



Hörde jag för övrigt något om snö?? Nej tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0