Värk!

Inte nog med att man ska vara förkyld! Nu kommer den röda veckan med som ett brev på posten. Fy vad jag hatar det. Kallsvettas alltid som bara den de första dagarna så nu är det en salig blanding av snorig näsa, hosta som kan knäcka revben, värk så jag tror äggstockarna har knutit sig och kallsvett som om jag vore nyduschad!

Ska försöka ge mig ut till stallet snart och mocka så jag får lite luft iaf, nu när jag är sjuk blir det mest datahäng. Känns som varenda liten tanig muskel jag någonsin haft har tynat bort! Nej nu vill jag bli frisk!


Börjar även känna ganska stor press över alla julklappar som ska inhandlas, med min ekonomi ser det ju inte så ljust ut! Fattar inte varför jag alltid lyckas ligga halvt minus när julen närmar sig? Nästa år ska jag börja spara redan i Januari.

Och sen är det ju det stora problemet och veta vad man ska köpa till killar! Tycker det är skit svårt! Tjejer kan man ju köpa nästan vad som helst till.-Parfymer,smyken,smink,kläder osv. Men killar, parfym är så överköpt när det gäller mig. Ge mig fantasi!! Kläder känns inte heller rätt. Funderade på ett tv spel men köpte ju det förra året om jag inte minns fel? Aja det får lösa sig..

 Ge mig sommar och mitt hår tillbaka!

 

"Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet"
- STIG JOHANSSON
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0