Velig!

Ja här har ni en som har otroligt svårt för att betsämma sig ;P Skulle till Kalmar, skulle inte till Kalmar, och nu då? Jo nu ska jag till Kalmar igen! Haha! Pratade med Märtha och förklarade att jag ju inte skulle komma men någonstanns där på vägen kändes det bara så fel så ångrade mig. Nu är det 100% bestämmt så imorgon sätter jag mig på tåget för att träffa henne och Joel och festa som om det inte fanns någon morgondag :D


Dagen har spenderats inne på körskolan från halv elva typ till halv tre. Han görna en fas till, övningsköra och käka lunch med Sarah&Ewe! Var verkligen livrädd att det skulle vara snorhalt på vägarna när jag skulle köra men jätte farligt var det faktiskt inte. Nästa inbokade lektion ligger på Måndag så får se om dte är driver med snö då!!


Nyss varit ute och mockat så ska nog alldeles strax krypa ner i ett varmt bad innan jag drar vidare till G :)



"Gör inte idag vad någon annan kan göra imorgon!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0