Zumba

Tror jag är lite efter i tiden. Dagarna brukar bara springa förbi men idag känns det verkligen som att klockan inte går framåt.

Släppte i vanlig ordning ut hästarna vid åtta och var trött som aldrig förr! Fast så känner jag varje morgon jag vaknar -Gud vad trött jag är, såhär illa har det aldrig varit!? Spinga ut och fixa hästarna och marsch ner i sängen igen!!- Tyvärr blir det sällan så för när jag väl kommit ur bingen och ut i kylan är jag klarvaken! Eller klarvaken var nog att ta i men tillräckligt vaken för att inte sova igen!


Ikväll blir det en repa till Hultsfred för att köra lite Zuummbaa :)

 

Det är faktiskt riktigt roligt och någor jag verkligen kan rekommendera alla att testa på!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0