21

Jahopp, Back in reality :/
Varit hos min älskade Märtha denna helg för lite fest och modellande. Åkte ner i Torsdags för en lugn dag med massa kaffe och skitprat :)

På Fredagen blev det såklart utgång för oss, drog med bussen in till stan med höga förväntningar på kvällen.
Började som vanligt förkröka i parken innan vi drog oss in mot stan. Helt okey kväll med både negativa och positiva inslag. Drog hem runt två och hade livliga disskusioner på bussen innan vi slutligen var hemma för käk och igenomgång av kvällen.
Dagen efter var väl inte lika rolig när man skulle pallra sig upp tidigt (vilket vi inte gjorde utan försov oss ett x antal timmar) för att kasta sig in i duschen och hem till Roozen innan avärden på Växjö väntade. Mådde väl inte helt super vill jag påstå men efter ett stopp på Mcd ble det genast bätter. Tro inte att fläskdoris missar ett  stopp där ;)
Blev sedan en ganska lång väntan innan sminkningen och fotograferingen kom igång men sen jäklar! Inga dålig bilder tycker jag. Och Märtha har ju det mest fotogeniska ansiktet jag någonsin skådat! Säg vad du vill men så är det!

Tänkte slänga upp lite bilder här med men orkar det inte riktigt nu.

Hade även en egen fotostund på vägen hem och ja, det blev både bra och dåliga bilder ;P


Sen kom ju Söndagen som alla andra tråkiga dagar då det var dags för mig att pallra mig hemåt. Trist som vanligt men nu sitter jag här ensam och rädd och saknar Märtha som bara den. Blir nog ett telefon samtal inom kort sedan sängen!

Take Care!

"Jag kom, jag såg, jag somnade"

Kommentarer
Postat av: Märtha

Haha fläskAron var inte heller sen att haka på ett stopp på Donken^^

Ja usch, sitter redan och saknar dig in i benmärgen.Det kan ju aldrig vara nyttigt :/

2010-10-03 @ 22:20:04
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0