22

Vaknade ganska sent idag men jag tillåter mig att göra det när jag varit i kalmar under helgen! Då måste man få en chans att vila upp sig. Inget ont om att ha varit med Märtha för där hade jag kunat stanna till jag blev utkastad ;) Men jag tror faktiskt att hur bra men än trivis med varann blir man trött efter ett tag eftersom att man umgås så intensivt hela tiden och aldrig går och lägger sig i lugn och ro en sväng. Men som sagt var, jag hade kunat bli utbränd för att få vara med Märtha 24/7. Nästa höst så SVÄR jag på att jag ska flytta ner till henne. Om jag så ska bo i en koja i skogen!

Idag står inget speciellt på shemat. Bort till hästarna en sväng och antagligen till Hultsfred en sväng ikväll. Blev tyvärr ingen Zumba idag men det hindrar väl inte mig från att köra lite hemmaträning? :P


Tänkte slänga upp några bilder från hemvägen från växjö med, inte hunnit lägga in modellbilderna på denna data än!



Take Care :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0