23

Hejsan!

Nu har jag landat här ingen efter att ha städat rummet! (Otroligt välbehövligt!) Var även ute på en prommis med Blini. Skulle gått i skogen och kollat in avverkningen men var ju full rulle på skogsmaskinerna så lillan höll på att skita ner sig. Sen var ju de andra två vildarna tvungna att smita från hagen så fick släppa in dom i en lugnare hage som inte var så nära de livsfarliga maskinerna :P Tränade lite basic att han ska stanna när jag gör och öka/minska skritt och trav samtidigt som mig! Duktig var hon iaf.

Ville ju inte ha tränset om det nu är hennes tänder som spökar. Veterinären kommer på fredag så då får vi svaret plus att min plånbok kommer krympa till absolut ingenting! Blir ett leva på existensminimum denna månad. Men vad gör man inte för kusen? :P

Trodde jag skulle till H-fred ikväll men blev visst ändrade planer så blir en prommis till gunte en timme eller nått ist :)

Bild frn förra året. Tänkte se vad Blini tyckte om vattnet och det visar hon ganska tydligt? :P

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0