24

Jaha, idag var det ett knata upp vid åtta för att fixa innan det var dags att åka in till Vimmerby för teori plugg och körlektion. Var skapligt trött kan medges. Var vaken sent igår så berodde nog en hel del på det, men inte lätt att sova när man har en massa energidricka i sig :P

Vaknade upp till ösregn med vilket inte gjorde min dag bättre. Har hållt i sig hela dagen och lär väl inte sluta heller. Tror det blir en slödag idag. Tänkte ta ett bad ikväll och kankse dra till solariet en vända med!

Fy satiken vad jag har blivit sugen på att flytta med! Planen såg ju ut som så att jag skulle vara flyttad och klar för länge sen. Men det blir aldrig som man tänkt sig. Hade tänkt att plugga nästa höst i samband med flytten men nu har jag nog kommit på att det inte riktigt är vad jag vill. Blir nog att söka jobb och flytta ner så fort körkortet är fixat sen plugga efter ytterligare nått år.
Men tyvärr finns det ju alltid lite problem som kvarstår. Hur som helst tänker jag inte stanna här enbart på grund av det. Vill jag flytta så gör jag sen får de gå som de vill med resten :)

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0