26

Godnatt/Godmorgon!

Här hade klockan sprungit vill jag lova! Danne ringde mig och sa att han redlös satt i Vimmerby då hans "vänner" bara åkt hem utan han! Hmm, hade jag ens kallat dem mina vänner? Svar nej! Så Jimmy Tidman, om du läser min blogg bör du ta detta meddelandet i akt och hålla dig så långt birt från Hultsfred du bara kan imorgon för annars är du död! Och ja, detta är inget hot utan ett löfte! Mohahaha

Även disskuterat angående minkar ikväll. Har ju fattat så pass att det är ett jäkla liv om några som hade släppt ut ett x antal minkar för någon stackars storfräsare. Och tror ni jag tycker det är rätt? Det kan ni vara så jävla säkra på som det bara går. Hade jag själv haft chanes hade jag släppt ut varända min jag kom över! jag ser mycker bättre att de lever några dagar kankse inte ens det i frihet och sedan kolar vippen än att nån jävla gubbe ska ha ihjäl dem stackarna för att kunna sälja pälsen till snorrika kärringar som tror att en äkta päls kan kompensera deras föråldrade utseende! Jag menar hallå, vi lever år 2010 och har kommit på att göra alldeles perfekta fuskpälsar så varför inte använda oss av dem ist? Nej sånt där får verkligen igång krigslusten i mig! Fick jag chansen svär jag på att jag skulle flå alla minkuppfödare plus djurplågare jag bara kunde komma över med ett Stort leende på läpparna :)

Tror minnsan att jag är lite aggresiv ikväll! Molly gjorde misstaget att komma in här och lägga sig i sängen så nu ska jag stänga av datan och släcka lampan och sedan flå henne ;) Haha

Take Care!



( Och ja, jag skojade bara angående Molly. Hon är min älsklingskisse och kommer alltid att vara!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0