27

Hej hopp!

Mamma fyller år idag så har precis ätit tårta, jag menar vad hade en födelsedag varit utan tårta? Det är ju enda anledningen till att jag firar andras födelsedagar! För min egen del firar jag ju endast för paketen ;)

Ted åkte precis iväg för att hämta spån då vi inte har lyckats få tag på nån halm än. Så ikväll är det mina pållar som får komma in i värmen. Lukas hade nog klarat att vara ute ett tag till med den björnpälsen men fislisa fryser ihjäl bara av att titta på en termometer som visar under femton grader :P

Ikväll blir det nog häng med tjejerna för imorgon blir det upp tidigt för att släppa ut hästar och vidare till körskolan! Det där med att ha häst har sina negativa aspekter, ex det här med utsläpp tidigt om mornarna då en annan är van att sova till ett!

Har ju även fått ett nyskott i familjen, låt mig presentera: BUDDY!

 

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0