29

Nu har jag äntligen kommit hem från stan. Haft körlektion så fick masa mig upp vid halv åtta för att även släppa ut hästarna! Trodde jag skulle få en smärre hjärtattack när jag närmar mig stallet och ser Blini i hagen! Hann nog tänka tusen tankar, hur hade hon kommit ut, klättrat ut genom ett fönster?, dyngstacken? Kom in i stallet och upptäckte att alla hästar hade fått gå ut. Idah som har Easy här måste vara en morgonpigg jävel eftersom jag misstänker att det var hon som varit och fixat ut dom.
Men i fortsättningen vill jag nog ha ett sms innan så jag vet vad jag har att vänta mig när jag kommer fram ;)

Körningen idag gick förövrigt över förväntan. Tränade på att parkera och så pjåkig var jag inte ;P Så klockan två ringer jag och får mitt körkort upp planerat! Hjäälp!


Nu blir det lite kaffe och sedan ut i stallet för att kolla av hur grislisa har haft det i boxen :/ Lär ta sin lilla tid om jag känner henne rätt!

Usch, finns det någon som vill ha vinter?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0