30

Denna dagen har väl inte varit den längsta i mitt liv. Steg upp vid åtta för att släppa ut hästarna tillbaka in i värmen för att dyka ner i sängen. (Jag vet att det är det sämsta man kan göra men jag kan inte låta bli!) Vaknade upp runt tolv för att upptäcka att jag hade en fruktansvärd mensvärk så då drog jag täcket över huvudet och sov till halv tre! :O Inte bra!
Vill intala mig om att jag ska börja vara vaken efter att jag fixat med hästarna, jag menar det är ju inget ovanligt för en normla svensson, men på nått vis är det inte lätt för mig..

Lite träningsvärk kan jag jag ju passa på att klaga över med efter träningen igår! Plus att det är nått fel på vänstra foten. Gör grymt ont såfort jag ska stå på den. Undrar om det kankse har att göra med när Blini ställde sig på den förra sommaren? Foten var typ blå ett halvår efter. Kanske fick en spricka som gått upp igen, om de kan det?!

Aja, ikväll är det ju äntligen Kungarna av Tylösand igen! Mååste ses! :D

För övrigt ska jag nog testa att börja köra "Märthastyle-visste-ni-att, fast om mig själv". Alltid lite kul att se vad man kommer på!


Visste ni att: Jag har fobi för kall mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0