31

Godmorgon!

För att kompensera upp mitt sovande igår tog jag mig i kragen och steg upp runt åtta för att släppa ut hästarna, och efter detta har jag hållt mig vaken! Har lite saker som ska fixas idag är det tänkt så ska fundera ut hur jag ska få ihop tiden, för ibland hjälper det inte att man går upp tidigt. Timmarna springer iväg iafpå nått mystiskt vis.

Planen ser nog ut så här

  • Mocka
  • Duscha
  • Rida, nu eller senare?
  • Åka till Hulstfred och fixa praktik+ett pass om jag är jäkligt duktigt!

 

Och jag vet att detta kankse inte verkar vara mycket att fixa, men är man sölig och lat som jag blir det lätt ganska mycket ;) Nehe dags att ge sig ut i stallet på en gång om det ska hände nått överhuvudtaget!

Visste ni att: Jag har ägt min shettis Lukas i 13 år!

Hade tyvärr ingen bättre bild, får fixa det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0