32

Jaha var ska jag börja? Händer ju ofta inte mycket i mitt ganska trista och händelse lösa liv, men sen rätt vad det är så kommer allt på en gång. Och det betyder ju inte att det är nått positivt :/

Hade ju min check lista klar här på bloggen och han så långt som till ridturen (som jag tänkte ta innan Hultsfred)
Mamma skulle hänga med ut och gå med rex, och ja behöver inte gå in på detaljer men slutade med att jag flög av när Rex får ett infall och anfaller Blini. Både sticker iväg och mamma och jag spriner efter. Så rädd som jag var när jag kom in på stallplanen har jag inte varit på länge. Kan säga att jag ärligt trodde att jag inte hade en häst kvar längre. Allt slutade ändå så lyckligt det gick, Rex kom springades så jag kunde låsa in han i stallet och leta reda på en chockad och genomsvettig Blini som tack och lov kom undan med ett rejält sår i flanken och småsår på bakbenen...

Vet inte varför han gjorde såhär, det var ju inte precis vad man väntade sig av "människans bäste vän". Hur som så är disskusionerna igång om för&emot att ha honom kvar. Får se hur detta slutar..


För det lite mer positiva så har jag nu bokat in alla körlektioner plus uppkörningen o de. Håller bara tummarna för att detta ska gå (på) vägen ;)

Nu blir det ut och mocka!

Visste ni att: Jag hatar emos?
Take Care
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0