34

Egentligen är jag inte ens sugen på att blogga. Just nu mår jag väl inte sådär super.
Det är sjukt hur nått kan vända upp och ner på en hel tillvaro. Är bara fruktansvärt irriterad och besviken på människor i min omgivning. Självklart vet jag att det finns idioter och egoister men någonstanns trodde jag nog att det fanns en gräns för det? Men nej, vissa markerar tydligt hur de är som männsikor. Och det är väl både posetivt och negativt.

Jag som person har inge problem med att lösa saker och mötas halva vägen om problem uppstår, men det är tydligt att alla inte kan det utan tror att de sitter på nån jävla pedistal såå mycket högre än alla andra? Nej denna dagen hade jag lika gärna kunnat hoppa över, helst hela veckan.
Jag anser att vissa saker säger man och andra håller man käft om. Men visst, vräk ur er all skit men tro inte att jag glömmer det i första taget...


Jag tror det kallas 40-års kris?!

Precis så känner jag för dig..


Kommentarer
Postat av: Märtha

Jag föstår dig faktiskt. Dock är du bättre på att hantera såna situationer än jag. Jag hade tagit första bästa tillhygge och kört upp den så långt i ändtarmen att den hade kommit ut genom käften! Sen hade jag vikt den på mitten och kört igenom ett varv till!



Vet du vad som faktiskt är väldigt skönt att göra då? Skriv ett långt inlägg (I bloggen eller bara på ett papper). Där du använder så många svordomar du bara kan! Så många slag under bältet du bara känner till! och är så elak som du bara orkar. Sen behöver du ju inte publicera det:)



Som du vet är "Tröstande" ingen egenskap jag besitter. Men är det något jag kan så är det att lära ut jävelskap och svära! Jag kan även vara slagpåse om det skulle behövas. Så bara slå till ordentligt!

Och kom ihåg att det finns många idioter som vi får dras med. Men ett ljus i mitt mörka inre är min älskade vän Elina som jag vet att jag kan lita på i alla väder! Även om det bara gäller att spotta ur sig lite skit över telefonen :)



Älskar dig min bästaste vän! :) <3

2010-10-17 @ 02:25:47
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0