35

Hejsan!

Kan meddela att idag mår jag lite bättre. Fick sova ut ordentligt inatt & slippa höra en massa tjaffs. Men kan nog inte påstå att jag har smält hälften av all skit som hänt, tar nog länge om det ens går..

Problemet med mig när det är tjaffs eller stress är att jag är sjukt dålig på att hantera det. På grund av tidigare omständigheter så får jag lätt ont i magen (Haft magsår tidigare i livet typ) och det känns verkligen som jag ska spy då. Ganska jobbigt för när det väl sätter igång går det inte att få bort genom goda tankar eller nått annat utan det bara finns där. Men just i skrivande stund känns det ganska bra.

Saknar min underbara Märtha mer än någonsin just nu! Som sagt var, hon kan de rätta metoderna för att vad det än är lyckas få mig på bättre humör. Nej det får nog bli en Märtha resa snart igen :)

Idag ska jag övningsköra lite och sedan ta hans om mina älskade pållar. Kan ju inflika att de två också har en magisk inverkan på mig, det spelar ingen roll om jag är stressad eller arg när jag går ut till dom. Fem minuter i deras sällskap och alla problem försvinner! Hästar är balsam för själen. :)

Take Care :)

Visste ni att: Nyåret mellan 03-04 förlåvade jag mig. Dock är jag inte det idag ;P

Kommentarer
Postat av: JoelSv

Nu ska jag tala om en sak för Elina!



Joel Visste inte att: Elina har blogg och kör med visste ni att! sådeså!

2010-10-18 @ 16:02:30
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: JoelSv

Om Märtha ser att du stavade "Förlovade" med Å så stryper hon dig ;)

2010-10-19 @ 18:48:36
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0