37

Visste ni att: Man får förbanskat ont i röven av att sitta på en stol en hel förmiddag?

Just detta har jag upptäkt idag då större delen av min tid har gått åt till att sitta och uggla framför denna dumburk :P Det är konstigt att en dag kan försvinna så himla fort, men nu kan jag ju stolt säga att jag har städat huset och fixat hundarna. Mest för att jag ska veta att jag inte slösat bort hela dagen ;)

Tänkte snart dra mig ut till stallet en runda, ska bara hitta motivationen till det också. Blir en kaffe först så jag vaknar till!

Take Care!

I brist på fantasi om bilder. Måste bara passa på att inflika att shit vad Märtha har förändrats bara sedan denna bilden togs. (Till det bättre bör tilläggas, inget illa menat) Plus att jag funderar på om jag ska färga tillbaka till det mörka eller skita i det. Var ju ganska snyggt men sen blir det en lång väg därifrån om jag ångrar mig ;)

 


Kommentarer
Postat av: Märtha

Haha, ja till det bättre får vi hoppas, ja:P

Jag tycker faktiskt att det mörka är riktigt snyggt. Men innan du gör något så har jag tänkt på att du ska få testa min blonda hårförlängning! Har gått och tänkt på det sen sist du åkte hem. Måste ju kolla hur det ser ut på dig! (Inte sätta fast såklart. Bara med hårnålar) :P

2010-10-18 @ 17:33:30
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0