38

Jaha även denna morgon kom jag upp tidigt! Vakande och var trött som aldrig för men som vanligt när man blivit en isbit på väg till & från stallet så är man klarvaken sen!
Ringde Vet med och på Måndag är det jag som måste ha en transport och köra in fisen till vimmerby för en kontroll av munnen. Kan ju bara säga lycka till, för tror inte att damen kommer uppskatta att åka transport!

Har stora funderinagr på att powernapa en stund nu på en gång för råkade höra att jag kankse hade turen att få hjälpa til och putsa fönster. Suck!

Take Care!


Visste ni att: Jag har även någon konstig fobi för att diska hemma hos mig? Inga problem att göra någon annan stanns mer än just hemma :P




Blinis snygga pappa Dali SS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0