38

Morsning! :)

Sitter med Sarah&Ewe hos Gunte men ska strax dra hem. Steg upp tidigt idag men, ja jäklar tror jag börjat komma in i det nu ;) Tog bussen in till stan för körlektion. Fick köra med killen (ingen aning om vad han heter) och jag kan ju inte påstå att jag tycker han är så värst bra att köra med. Han sitter lite i sin egna värld och rätt vad det är kan han säga sväng höger/vänster. Man hinner inte med han riktigt.
Fick testa på att tvärnita idag och det var lite läskigt måste jag medge. Pluggade även teori efter och nu har jag grönat fas B med. :)

Ska försöka ge mig ut på en ridtur när jag kommer hem, om vädret inte blir sämre. Tur jag la på Fisan täcke idag!


Hade ett ryck på Märtha igår med, den jävlen kunde inte svara i mobilen eller på fb så var rädd det hade hänt nått. Ja jag vet att det kan verka löjligt men jag är van att prata med henne minst två/tre gånger om dagen så när hon inte svarar befarar jag det värsta! - Hon har blivit bortförd av en neger! :o Som tur var så hade den lilla grisen visst bara sovit hela kvällen så allt var lugn och ro! (var går gränsen innan man kan ringa till nåns föräldrar och fråga om de vet var personen i fråga är?) inte långt från att jag gjorde det igår ;P

Visste ni att: Om jag tänker på nått obehagligt/äckligt/pinsamt måste jag skaka snabbt på huvudet! För att bli av med tanken typ :P

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0