42

Såg att min blogg visst varit extremt trist de senaste inläggen. Först hade jag skrivit ett långt som jag skulle publicera men då laggade datan så tappade liksom motivationen där!

Nu är jag iaf äntligen hemma efter en låång dag sittandes med en blyertspenna i ena handen och den andra gnuggandes geniknölarna. (Tror dock inte det hjälpte) Har nämligen haft premiär på högskoleprov idag, och ja vad ska jag säga? Det flöt ju på ganska smärtfritt bortsett från mattedelarna. Fy fan vad hemsk jag är på matte. Vad är 1+1, nån? Haha nej riktigt så illa är det inte men de var riktigt hemska tal man skulle räkna ut. Tur att jag är så bra på att imrovisera då ;)

Ligger för tillfället och lyssnar på Melissa Horn, och varför i hela friden slutade jag lyssna på henne. Hon är bäst på att skriva de rätta låtarna :)

I veckan som kommer har JAG bestämt att jag hur eller hur ska ta en dags tripp till min älskade Märtha. Kallsvetten och skakningarna efter henne har börjat komma nu! Så måste råda bot på det innan jag trillar av pinn!


Käka snart sen ut till stallet för att fixa hästarna, sedan blir det nog Gunte en sväng!

Take Care!



Visste ni att: Jag har aldrig brutit ett enda ben i kroppen!



Kommentarer
Postat av: Märtha

Inte brutit några ben? Haha, då har du inte levt i Märthas värld speciellt länge! Jag bryter inte bara benen på mig själv. Jag orsakade även en spricka i armen på min bästis när jag var 12. (Hur fan skulle jag kunna veta att hon hade fastnat med armen bakom ett element när jag knuffade omkull henne? Haha) :P Så nu är det dags att bryta lite ben på min andra bästis ;)

2010-10-24 @ 23:38:12
URL: http://philipssons.blogg.se/
Postat av: Märtha

FAST INGA FÖTTER! Bryter du fötterna i min närhet så får du nog klara dig själv!

2010-10-24 @ 23:39:42
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0