43

Vaken och redo för dagen! Steg upp runt elva och börja klunka i mig den obligatoriska morgonkaffet. Väldigt viktigt annars vaknar jag inte på hela dagen inbillar jag mig.

Igår blev det att dra en vända till solariet sen ner i en välbehövligdusch så nu är jag på topp igen :)

Minns inte vad jag skrev om när jag bloggade sist och orkar inte kolla heller, men helgen kan summeras som riktigt kul,. Blev lite dricka hos Gunte med Ewe :) Var lite orolig att jag inte skulle hitta hem men lyckades tillslut! Haha, skaplig huvudvärk dagen efter men det var det värt!


På Onsdage eller Torsdag blir det nog en dagstripp till min bästa Märtha! Läängtar! :D


Visste ni att: Jag har opererat bort min polyper i näsan när jag var liten. (Vet inte om det stavas så)
( Och att de är bortopererade hjälper inte mot min snarkning) ;)


Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0