44

Nu har visst dagarna sprungit iväg igen utan att jag har bloggat. Det är nog inte meningen att jag ska vara bloggare ;)

Igår tog jag tåget ner mot Kalmar för att kolla runt lite på stan och pimpla kaffe med Märtha och Joel :)
Hittade såklart en hel del som fick följa med hem, ja med andra ord hittat jag massa sakersom tyvärr inte min plånbok gillade så fick välja med omsorg. (När jag blir stor ska jag bli miljonär) Har inte ens vågat kolla mitt saldo på kortet än! Illa! :P

Kvällen avslutades med buffé på ett ställe som heter Zorbas. Grekiskt och jätte gott! Satt nog där i två timmar och bara åt och pratade. Tyvärr har ju alla roliga händelser ett slut så tog tåget hem vid 21:20. Ett tag trodde jag inte ens att jag skulle komma hem. Först stannade vi extra länge i Blomstermåla för att det var nått fyllo som hade tagit fel tåg och fick hämtas med ambulans. Sedan fick vi stanna igen för att motorerna och växelspakarna krånglade. Usch vad jag blir less på det!

Idag har jag inga jätte spännande planer. (kan bero på att kaffet var slut när jag steg upp så hela dagen blev förstörd) Råkade visst ha "mensvärk" för att slippa arbf, finns inge drygare männsikor än dem. De vill träffas och prata hit och dit men när man väl kommer har de inget vettigt att säga med än; jaha, mm, okej. Så kände att nått mer intressant än dem kan jag nog hitta på ;)


Visste ni att: Under min hästperiod har jag haft 5 olika hästar, men bara en av dem är kvar från början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0