45

Ibland undrar jag varför det ska vara så svårt att veta vad man ska blogga om. Jag menar, jag har ju hur mycket tankar och funderingar som helst men på nått vis känns inget av det relevant att skriva om i bloggen.
Kankse borde börja med det och se vad folk tycker? Köra en liten nystart på detta och börja skriva om mer intressanta saker? Eller ja sånt som jag tycker är intressant iaf ;)

Kan ju börja med mig. Eftersom jag har det tråkigaste bloggutseendet världen någonsin skådat är det ju inte lätt för folk att ens få en halv uppfattning om vem jag är. Så nu kör vi!

Mitt namn är då Elina Wangenholm. Jag är född och uppvuxen i en liten håla vid namn Storebro som ligger i Småland. Antagligen ingen som vet var det är men det ligger precis mitt emellan Vimmerby (astrid lindgrens värld) och Hultsfred (föredetta festivalplats). Jag bor fortfarande hemma med min mamma och hennes kille/man, välj själva vad ni vill kalla det. Vi bor på en gård där vi har en del djur, tex katter, hundar får och hästar. Gick gymnasiet i Kalmar på ingelstorp med inrikting häst. Var mitt stora intresse då trodde jag ville jobba med det plus att jag ville komma så långt bort från Vimmerby det bara gick då det enligt mig är den största skithålan jag någonsin satt min fot i. (Varit mobbad i princip hela min skoltid här hemma) (Kanske nått att ta upp i bloggen och propagera för?!) Tog studenten 2009 och har sedan dess varit väldigt lat och inte gjort ett piss med mitt liv. Nu äntligen har det som först börjat rulla igång lite med körkort och planering av flytt. Mitt liv går just nu mest ut på att fixa färdigt körkortet och sedan ta mig härifrån för att så småningom utbilda mig till socionom.

Det var lite snabbt och ytligt om vem jag är. Ska försöka komma på mer intressanta saker fram över!


Take Care!


Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0